Optimalisatie tijdsleveringen voor klanten SIG AfbouwSpecialist

donderdag 21 november 2019


Vanaf 1 december neemt SIG AfbouwSpecialist een nieuw planningsysteem in gebruik. Met dit nieuwe planningsysteem kunnen ritten worden geoptimaliseerd waardoor levertijden nauwkeuriger worden en de service kan worden verbeterd. Bovendien zorgt deze optimalisatie voor een milieuvoordeel doordat ritten strakker gepland worden met minder kilometers per transport.

De voordelen op een rijtje:


  • Door leveringen in tijdblokken een duidelijke en meer realistische tijdsindicatie van de leveringen
  • Live tracking van het transport, in eerste fase alleen door SIG, later ook mogelijk voor klanten
  • Direct opvraagbare digitale pakbon, op termijn direct via e-mail. Papieren pakbon blijft bestaan.

Het planningsysteem zal in de toekomst nog verder worden uitgebreid, bijvoorbeeld met een notificatie. Klanten kunnen dan kort voor de levering een melding ontvangen via e-mail of sms dat het transport eraan komt. Ook wordt er een koppeling gemaakt met de verkooporder zodat per order de pakbon en evt. foto's direct zichtbaar zijn.

Bekijk hieronder het schema met de verschillende tijdsvensters (tarieven per 1-1-2020):



Heeft u vragen over onze (tijds)leveringen en de mogelijkheden? Neem dan contact op met uw contactpersoon bij SIG AfbouwSpecialist.

Laden
Laden